an-osotteiden kaytto

Toni Alatalo ([email protected])
Tue, 31 Mar 1998 15:17:47 +0300 (EET DST)

On Tue, 31 Mar 1998, Johan Alen wrote:

> Anna selitys [email protected] luonteesta
> HETI, tai ilmoitan Sinut h�iritsij�ksi [email protected]:lle
> ja soveltuville tahoille hel.fi-domainissa.
> Toivon, ett� suhtaudut asiaan rakentavasti.

Sellaista osoitetta ei ole. Voit kokeilla itse lahettaa mita tahansa ko.
osoitteeseen, viestit eivat mene sen kautta kenellekaan henkilolle eivatka
mihinkaan muuhunkaan luettavaan paikkaan. Eivat kylla tyhjioonkaan, vaan
sellaiseen varastoon, josta yllapitajat voivat niita kayda tarkastamassa.

helsinki.fi tai hel.fi -domaineilla ei ole asiassa mitaan tekemista, ne
eivat liity edes toisiinsa ja viela vahemman minuun tai tahan toimintaan.
Voit ilmoittaa heille mita tahansa mutta mikaan tahan liittyva ei ole
millaan tapaa heidan vallassaan. Olet puolestani vapaa kertomaan heille
kaikesta, halutessasi myos kopiot kaikista naista viesteista, itse asiassa
olisin siita kiitollinen.

SPAM:sta ei ole kysymys, silla mitaan sellaista osoitelistaa,
puhumattakaan sokkona automaattisesti kasatusta kohdeluettelosta, ei ole
olemassa. Lahetin henkilokohtaisen viestin joukolle ystavia/tuttavia ja
muita ihmisia, joiden ajattelin mahdollisesti olevan kiinnostuneita.
Normaalia sahkopostikaytantoa.

Vastaanottaja-osoitetta kaytin enemmankin otsikon tapaan kertomaan, mista
viestissa on kyse. Kasittaakseni se ei ole vaarinkaytos, ennakkotapauksia
en kylla juuri tunne, kun tuo on aika harvinainen kaytanto. Loukkaako se
sinua jotenkin? Toistan: mitaan listaa ei ole. Myonnan, etta tuo on
hamannyt joitain ihmisia mutta se tallaisessa (kasitteellisessa
taiteessa?) on osin tarkoituskin.

Sopiiko sulle julkistaa tama ketju osana muuta keskustelua aiheesta, voin
katkea sahkopostiosoitteesi ja nimesikin tarvittaessa? Omiin
kirjoituksiini, kuten tahan ja edelliseen viestiin, pidatan oikeuden
kayttaa niita niin kuin haluan.

Selvittiko yhtaan?

~Toni